Arie Koomen is irritantste BN'er in reclame
Camedy.nl | 20-12-2010
Arie Koomen is verkozen tot de irritantste bekende Nederlander in een reclame. De cabaretier heeft daarmee de Loden Leeuw Persoonlijkheidsprijs in de wacht gesleept.
Arie Koomen is irritantste BN'er in een reclame
Koomen werkte met zijn reclame voor Mediamarkt een hoop tv-kijkers op de zenuwen. Zo'n 42 procent van de stemmen ging naar de cabaretier, die onder anderen Tineke Schouten, Danny de Munk en Edwin Evers achter zich liet. Vorig jaar won Frans Bauer een Loden Leeuw voor zijn optreden in spotjes voor de Nederlandse Energie Maatschappij.
De winnaars van de Loden Leeuw werden maandagavond bekendgemaakt in het consumentenprogramma Radar. Naast de irritantste bekende Nederlander in een reclame werd ook de irritantste reclame verkozen. Die titel ging naar de commercial van goudhandelaar Postal Gold.
De Loden Leeuw wordt ieder jaar uitgereikt in Radar. Tienduizenden kijkers brachten via de website van het tv-programma hun stem uit.
Bron: Novum
Bestel de best verkopende cabaret dvd's.