(Camedy.nl) Komend seizoen gaat Hans Sibbel unplugged de theaters in met zijn nieuwe show Branding. 'Akoestisch' zou dat in de muziekwereld heten, rauw in de comedywereld. Stand-up in de puurste vorm. 60 minuten lang 'jammen'. Elke avond nieuwe stukken, inzichten en iedereen verrassen inclusief zichzelf. De ‘unplugged versie’ is geen try-out voor de ‘gepimpte versie’!
De ‘gepimpte versie’ is een meer reguliere theatervoorstelling, anderhalf uur, zoals u gewend bent, mooi licht, zoals u gewend bent, afgewogen oordelen.
Samen met zijn vaste regisseur Koos Terpstra hopen ze hiermee een unieke opbouw en inhoud aan dit nieuwe programma Branding te geven.
* Van september t/m december 2010 speelt Lebbis: Branding (Unplugged).
De ‘Unplugged versie’; een 60 minuten durende Late-Night
* Van januari t/m mei 2011 speelt Lebbis: Branding (Pimped).
De ‘Gepimpte versie’, een avondvullende voorstelling.
Fragment: Lebbis - Burger service nummer (Hoe laat begint het schieten?)